logo 1 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 7 250x250 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

ادوبی فتوشاپ

Adobe Photoshop یک نرم افزاری برای ویرایش تصویر و روتوش عکس است. فتوشاپ توانایی ایجاد ، بهبود یا ویرایش تصاویر ، تغییر پس زمینه ، شبیه سازی یک نقاشی یا ایجاد تصویری از عکس واقعی همه با فتوشاپ امکان پذیر است.
این نرم افزار، پرکاربردترین نرم افزار ویرایش عکس ، اصلاح تصویر و روتوش با کاملترین فرمت فایل تصویری و ویدئویی است. ابزارهای موجود در فتوشاپ امکان ویرایش تصاویر را به صورت مجزا و همچنین یکپارچه را فراهم می کند. نسخه های مختلفی از فتوشاپ وجود دارد ، از جمله Photoshop CC ، Photoshop Elements ، Photoshop Lightroom و Photoshop Express موجود هستند نسخه IOS  فتوشاپ امکانات کمتری نسبت به دیگر نسخه ها دارد. نسخه فتوشاپ که شامل لایت روم فتوشاپ است و به عنوان بخشی از خانواده Creative Cloud به تنهایی در دسترس است.

آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

سلام و وقت بخیر خدمت همه همراهان وبسایت دیزاین پلاس.

بعضی وقتا شده تو یه عکس خیلی خوب افتادیم ولی چون در حال حرکت بودیم یا دوربین لرزیده عکسمون خراب شده. باید بگم که فتوشاپ برای این مشکل هم یه راه حل حرفه ای و هوشمندانه ارائه کرده.

تو این آموزش میخوایم یه راه حرفه ای برای شفاف سازی تصویری که در اثر حرکت تار شده به شما معرفی کنیم.

 

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 6 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

 

۱- در قدم اول، از سربرگ بالای فتوشاپ گزینه ی Filter رو انتخاب کنید. از زیرمجموعه ی این گزینه به Sharpen برید و از گزینه هایی که ارائه میده Shake reduct رو انتخاب کنید. همونطور که از اسمش مشخصه Shake reduct ابزاریه برای مدیریت قسمتهایی از تصاویر که تکون خورده یا لرزیده.

 

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 5 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

۲- تو صفحه ای که برای شما باز میشه با ابزاز ذره بین یکم زوم کنید که بهتر بتونید نتایج تغییرات رو ببینید. بالای ذره بین یه گزینه هست به اسم Blur Direction Tool که با شورت کات R قابل دسترس هستش. حالااااا! روی تصویر یه خط در جهتی که تصویر لرزیده خط میکشیم. مثلا تصویر ما الان از چپ به راست حرکت کرده و تار شده. ما هم خط رو از چپ به راست میکشیم.

 

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 4 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

 

۳. اول گزینه Preview که بالا سمت راست قرار داره روشن کنید که تغییرات رو همزمان ببینید. مقدار Blur Trance Direction (جهت دهی تاری ) رو دستکاری کنید ببینید رو تصویرتون رو چه عددی جوابه.

آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 3 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

 

۴. مقدار Blur Trace Lenght ( طول و کشش تاری ) رو هم کم و زیاد کنید ببینید رو چه مقداری بهترین نتیجه رو روی تصویرتون میده. مقدار Smoothing ( نرم شدگی) و Arbfact Suppression که ابزاری برای طبیعی تر شدن تغییرات هست رو تغییر بدین.

 

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 2 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

۵. اوکی کنید و از نتیجه لذت ببرید. اگر خوشتون اومد یه کامنت بذارین انرژی بگیریم.

آموزش رایگان فتوشاپ تاری عکس حرکت 1 - آموزش شفاف کردن تصویر تار شده در اثر حرکت در فتوشاپ سریع و حرفه ای

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: