logo 1 - آموزش رایگان تبدیل رندر خام به صحنه فوق العاده حرفه ای با فتوشاپ

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

آموزش رایگان تبدیل رندر خام به صحنه فوق العاده حرفه ای با فتوشاپ

آموزش تبدیل رندر خام به صحنه فوق العاده

آموزش تبدیل رندر خام به صحنه فوق العاده حرفه ای با فتوشاپ – پست پروداکشن یا به اصطلاح پرداخت پس از رندر، به فرایندی گفته میشود که در طی آن پس از گرفتن رندر توسط نرم افزار های مدلسازی مانند مکس و .. حجم خام رندر گرفته شده توسط نرم افزار های گرافیکی مانند فوتوشاپ و … مورد پرداخت قرار میگیرد.
این پرداخت ها به صورت مراحل گوناگون در فتوشاپ انجام میشد :
باتوجه به محیط دوبعدی آن با استفاده از آبجکت های ۲بعدی”CUT OUT” یا استفاده از تصاویری فرمت های “PNG“صورت میگیرد.

در این موارد شما حتی میتوانید از نور های بسیار زیبایی را هم خلق کنید.
یکی دیگر از مراحل استفاده از براش های معماری است
روش دیگر استفاده از adjustment یکی از مهترین قسمت های یک پروژه پست پروداکشن است،چرا که میتوانیم تیرگی یا روشنی و یا تنظیمات مختلف رنگی به رندرها بدهیم که در سطح پیشرفته تر میتوانیم روز را به شب تبدیل کنیم .

نتیجه نهایی پس از پست پروداکشن

در حالت کلی پست پروداکشن باعث میشود رندر بسیار طبیعی تر جلوه کند و همچنین باعث صرفه جویی در وقت میشود و دیگر نیاز نیست ساعت ها وقت برای رندر گرفتن آبجکت ها و تنظیمات پیچیده صرف شود همیشه رندرهای ما همان چیزی که انتظار داریم نیست ! و یا حتی نیاز به پیاده سازی افکت های خاصی هستیم که نرم افزارهای مدلسازی قادر به انجام آن نیست یا نیازمند زمان زیادی برای طراحی و رندر آنهاست . در این مواقع ابزارهای ساده ی فتوشاپ بهترین گزینه برای پیاده سازی آنچه انتظار داریم در کمترین زمان ممکن است .

در این ویدیو می بینید که چگونه در زمان بسیار کم و با ابزارهای ساده می توان به نتیجه ی فوق العاده رسید .

این آموزش را از دست ندهید : آموزش کامل پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: