logo 1 - دانلود رایگان آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس ( ۲۵ مدل )

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس ( ۲۵ مدل )

حمام رویت 250x250 - دانلود رایگان آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس ( ۲۵ مدل )

دانلود آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس ( Revit Family )

دانلود آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس ( ۲۵ مدل ) –  رویت امروزه به نرم افزاری قدرتمند برای مدلسازی تبدیل شده است و با نرم افزار های دیگر در رقابت است این نرم افزار توسط شرکت autodesk طراحی شده و به بازار عرضه شده است. از دیگر نرم افزار های این شرکت میتوان autocad و ۳dmax و… را نام برد .که به معماران برای سه بعدی کردن پروژه های خود کمک شایانی میکند.برای اینکه فضای طراحی شده توسط معمار را خوب درک کنیم به آبجت های آن فضا احتیاج داریم.این مجموعه شامل ۲۵ عدد آبجت آماده حمام و سرویس از جمله دوش ، وان ، دستمال توالت ، توالت فرنگی و… میباشد که به روند کار شما سرعت و کیفیت میبخشد.

حمام رویت - دانلود رایگان آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس ( ۲۵ مدل )

محتوای این مجموعه

دانلود آبجکت رویت ملزومات حمام و سرویس – این مجموعه از تعدادی فمیلی مبلمان مورد نیاز هر خانه که شامل انواع ملزومات حمام و سرویس که اجزای اصلی هر خانه است تشکیل شده است. که با قرار دادن این آبجکت حمام آماده در فضای مورد نظر طراحی خود در نرم افزار Autodesk Revit را کامل و بدون نقص کنید این مجموعه توسط تیم شرکت دیزاین پلاس آماده دانلود برای شما با لینک مستقیم قرار داده شده است که در ادامه می توانید دانلود کنید.

مشخصات آرشیو

حجم: ۴۷ مگابایت

تعداد: ۲۵

ورژن: Autodesk Revit ۲۰۱۴ به بالا

فرمت : RFA

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: