درخواست پشتیبانی

آیا سوال شما یکی از سوالات زیر است ؟

لینک ها به ایمیل من ارسال نشده اند

پس از پرداخت ، به طور اتوماتیک لینک ها به ایمیل شما ارسال می شوند (در صورتی که ایمیل را صحیح وارد کرده باشید) . در بعضی مواقع ممکن است ایمیل ها در پوشه ی هرزنامه (spam) یا همه ایمیل ها (All Emails) ایمیل شما قرار می گیرد . اگر در این پوشه ها قرار نداشت برگه ی دانلود های من را چک کنید یا با وارد کردن شماره پیگیری در فرم پایین همین صفحه لینک های دانلود را مجددا دریافت کنید. در صورت بروز مشکلات دیگر با پشتیبانی در ارتباط باشید.

من محصولی را خریداری کردم و پول از حسابم کسر شد اما با پیغام خرید ناموفق مواجه شدم

زمانی که ترافیک در درگاه های پرداخت بانکی بالاست این مشکل به وجود می آید اما نگران نباشید مبلغ کسر شده طی ۴۸ ساعت آینده از طرف بانک به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. در این مواقع خرید را دوباره تکرار کنید یا در صورت تکرار خطا با پشتیبانی در تماس باشید.

به درگاه بانکی متصل نمی شود

عدم اتصال به درگاه بانکی به دو دلیل اتفاق می افتد :

۱- استفاده از آیپی خارجی (پراکسی) – در این صورت نرم افزار ضدفیلتر خود را خاموش بفرمایید و مجددا صفحه را بارگزاری کنید

۲- مشکل صفحه بانکی – در این صورت پس از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه مجددا صفحه را بارگزاری نموده و دوباره امتحان کنید

در دانلود فایلها مشکل دارم و با صفحه سفید روبرو میشوم.

برای دانلود فایلها ترجیحا از کامپیوتر و از نرم افزار Internet download mannager استفاده کنید . اگر با گوشی هستید از نرم افزار ADM برای دانلود استفاده کنید. چون معمولا حجم فایلها بالاست مرورگرها در دانلود آنها به مشکل خواهند خورد.

هنگام دانلود به ارور http not vaild یا http invate برمیخورم.

در این صورت مشکل از سرویس اینترنت شماست و دانلود حجم بالا محدود شده است. می توانید با تعویض اینترنت به صورت اتصال به مودم یا خط دیگر این مشکل را مرتفع کنید

هنگام دانلود با پیغام لینک دانلود حذف شده است مواجه میشوم

اگر به این پیغام برخوردید با پشتیبانی در تماس باشید تا به سرعت لینک جایگزین تقدیم شما گردد.

برای ارسال مجدد لینک های دانلود شماره پیگیری خرید خود را در کادر زیر وارد کرده از منوی کشویی Payment ID را انتخاب به سپس Resend را بزنید. لینک ها مجددا به ایمیل شما ارسال خواهد شد.



برای پشتیبانی سریع از چت آنلاین وبسایت در گوشه سمت راست وبسایت که با علامت 111 - درخواست پشتیبانیمشخص شده است مراجعه کنید . اگر این آیکون را نمی بینید ، مرورگر خود را به روز رسانی کنید

در صورت عدم پاسخگویی آنلاین ، با ایمیل mehran.arch007@gmail.com در تماس باشید.

لطفا تا زمان پاسخگویی صبور باشید!