logo 1 - دانلود پروژه فرودگاه - به همراه نقشه ، سه بعدی و شیت بندی

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود پروژه فرودگاه – به همراه نقشه ، سه بعدی و شیت بندی

دانلود پروژه فرودگاه

Cadarchive Buttom - دانلود پروژه فرودگاه - به همراه نقشه ، سه بعدی و شیت بندیدانلود پروژه فرودگاه – به همراه نقشه ، سه بعدی و شیت بندی

دانلود پروژه فرودگاه – فرودگاه مجموعه ای است از تأسیسات و تجهیزات گوناگون که به منظور فراهم آوردن امکانات برای جابجایی ها و ترابری های هوایی گرد هم آورده شده اند همانگونه که حمل و نقل دریایی نیازمند بندر است، فرودگاه هم می تواند به بندر هوایی تشبیه شود که لازمه ترابری هوایی است» (بهینا / ۱۳۶۴)

این پروژه ی حرفه ای دانشجویی دارای ریز فضاهای استاندارد یک فرودگاه می باشد که در ادامه می توانید پلان های پروژه مذکور را مشاهده فرمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب…

فرودگاه

فرودگاه در اصطلاح ساده شده ی فنی خود، محلی است که برای نشست و برخاست هواپیماها به صوت عمومی ساخته شده‌ است. تمامی فرودگاه ‌ها به ‌طور معمول دارای امکانات مختلفی هستند و به صورت عمومی و به خاطر ماهیت فرودگاه بودنشان، برای سوخت ‌گیری و نگهداری و تعمیرهواپیما می باشند.

ویژگی ها

تمامی فرودگاه ها دارای برج کنترل و مراقبت پرواز در خود می‌ باشند. محل فرود هواپیما در واقع از اجزای اصلی فرودگاه است کهدر خود یک مکان با قابلیت دسترسی هوایی به حریم های پروازی را برای هواپیما و یا هلی کوپتر ها باز می نماید. این تکلف ها برای این است که باند را کهبرای فرود می ‌باشد را آماده نماید و در نهایت هواپیمای مورد نظر بتواند پرواز را آغاز نماید.

فضاهای مورد نیاز

علاوه بر این ها، هلی‌ پد و تأسیسات مرتبطی همچون برج مراقبت، هنگ رو و یا آشیانه و ترمینال مسافری و باری را نیز تامین می نماید. تمامی فرودگاه ‌های بزرگ در سراسر جهان دارای مرکز کنترل ترافیک هوایی و تالار مسافران، آپرون، تاکسی‌ وی و مرکز امداد اضطراری در خود می‌ باشند. فرودگاه ‌های کوچک نیز دارای امکاناتی هستند که بالطبع از فرودگاه های بزرگ تر بسیار محدودتر است.

مشخصات پروژه :

نوع پروژه : معماری

سطح طراحی : دانشجویی / حرفه ای

زیر بنا : حدود ۲۰۰۰۰ متر

نقشه های اتوکد : پلان طبقات / نما / برش / سایت پلان

فایل سه بعدی به همراه تکسچرها : دارد

شیت فتوشاپ : دارد / PSD

لینک های دانلود پس از پرداخت بلافاصله نمایش داده خواهد شد و به ایمیل شما ارسال می شود.

اگر در خرید مشکل دارید راهنمای خرید را مطالعه بفرمایید و یا از طریق چت آنلاین وبسایت با ما در ارتباط باشید.

banner3 - دانلود پروژه فرودگاه - به همراه نقشه ، سه بعدی و شیت بندی

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: