logo 1 - دانلود رایگان پروژه موزه

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان پروژه موزه

دانلود رایگان پروژه موزه

Cadarchive Buttom - دانلود رایگان پروژه موزه دانلود رایگان پروژه موزه – به همراه نقشه و سه بعدی (رویت)

دانلود رایگان پروژه موزه

تعریف موزه :

موزه مکانی است که دا آنجا اشیا و مواد مربوطه جمع آوری ,مطالعه و نگهداری شده ,سپس با هدف آموزش,انتشار اطلاعاتو سرگرمی در معرض دید عموم قرار میگیرد. موزه در حقیقت بازتاب کلیه ی فعالیت های انسان از محیط طبیعی,فرهنگی و اجتماعی اوست. بر اساس تعریف شورای بین المللی موزه ,هدف موزه عبارت است از : گردآوری ,نگهداری ,مطالعه بررسی کردن و نیز به نمایش گذاشتن …… فرهنگی یا طبیعی به منظور آموزش ,پژوهش و ارزش دادن به این مجموعه ها لذت بردن از آنهاست.

نقش موزه :

موزه ها نیز همچون کتابخانه ها مخزن دانش بشری در زمینه های مختلف هستند.تفاوت اصلی موزه ها با کتابخانه ها و سایر مراکز تحقیقات در به نمایش گذاشتن کارکرد خاصی که صرفا به موزه اختصاص دارد.

وظایف موزه :

وظایف موزه در موارد زیر خلاصه میگردد:

نقش فرهنگی , نقش اجتماعی ,نقش آموزشی و پژوهشی ,حفظ و نگهداری ,تعمیر و احیای نمونه ها, نقش تحقیقات و انتشارات.
نقش آموزشی و فرهنگی موزه در نحوه ارائه اطلاعات و خدمات اطلاعاتی از طریق کتابخانه ,امکانات سمعی و بصری ,نمایشگاه,مبادله اطلاعات با سایر موزه ها و مراکز علمی مشابه است. (دانشگاه حکیم سبزه واری)

دانلود در ادامه ی مطلب

مشخصات پروژه :

نوع پروژه : معماری

سطح طراحی : دانشجویی / متوسط

نقشه های اتوکد : پلان طبقات / چهار نما / دو برش

فایل سه بعدی  : دارد (رویت)

شیت فتوشاپ : ندارد

banner3 - دانلود رایگان پروژه موزه

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: