logo 1 - دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات

دانلود-پروژه-دانشگاه

Cadarchive Buttom - دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات

دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات -دانشگاه ها به عنوان مهم ترین قطب های آموزشی در میان فضا های آموزشی شناخته میشوند و نیازمند توجه خاصی هستند که این توجه از یک مورد مربوط به معماری و طراحی آنها میشود زیرا لازمه تحصیل در مکانی بدون دغدغه این است که مکان مورد نظر از استاندارد های طراحی برخوردار باشد تا فرد با وجود در این مکان احساس راحتی نماید که این مورد با توجه به پتانسیل و موقعیت و کاربری دانشگاه ها بسیار مد نظر می باشد تا فضایی متناسب با نیاز این افراد بوجود آید و محیطی مناسب برای تحصیل و آموزش بوجود آید .

طراحی فضا ها در دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که دانشجویان حاضر در این فضا با راحتی کاملی روبرو باشند و جز درس خواندن در این مکان با هیچگونه دغده دیگری روبرو نباشند زیرا این افراد بخشی از وقت روزمره خود را در این مکان ها میگذرانند بنابراین وجود فضا های لازم و حتی فضایی برا یگذراندن اوقات فراغت در میان کلاس ها در این مکان امری ضروری می باشد که در کنار در نظر گرفتن معماری زیبا برای این مکان باید این موارد را نیز رعایت نمود که در این رابطه در کتاب طراحی دانشگاه ها و جزئیات ریز فضا ها که در ادامه میتواید آن را بصورت رایگان دانلود نمایید اطلاعات بیشتری وجود دارد .

 

در این مجموعه ی رایگان انواع پروژه های دانشجویی با موضوع دانشگاه و دانشکده را مشاهده می فرمایید ، این پروژه ها با فرمت اتوکد DWG بوده و قابلیت ویرایش در نرم افزار اتوکد را دارد ، همچنین اگر به دنبال پروژه های حرفه ای تر با سه بعدی و جزئیات کامل هستید می توانید ۶۰ پروژه معماری را دانلود کنید .

دانلود در ادامه ی مطلب

مشخصات پروژه ها :

نوع پروژه : معماری

سطح طراحی : دانشجویی / مبتدی ، متوسط ، حرفه ای

نقشه های اتوکد : پلان طبقات / نما / برش / سایت پلان

فایل سه بعدی : ندارد

شیت فتوشاپ : ندارد

دانلود پروژه دانشگاه 1 1000x562 - دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات

دانلود-پروژه-دانشگاه


دانلود پروژه دانشگاه 2 1000x562 - دانلود رایگان پروژه آماده دانشگاه (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات

دانلود-پروژه-دانشگاه

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: