logo 1 - دانلود رایگان افکت صوتی صدای اسب ( شیهه و یورتمه )

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان افکت صوتی صدای اسب ( شیهه و یورتمه )

دسته بندی :دانلود افکت صوتی 28 فروردین 1401 مهران حسن زاده 6737
dd4b05c4ee77f14ef3d3896071ccd68b 250x250 - دانلود رایگان افکت صوتی صدای اسب ( شیهه و یورتمه )

دانلود رایگان افکت صدای اسب ( شیهه و یورتمه )

دانلود رایگان افکت صدای اسب ( شیهه و یورتمه )– افکت صوتی معمولا به عنوان عنصری خام در صداگذاری های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال صدای شیهه اسب ، صدای یورتمه اسب ، صدای قدم های اسب و… افکت صوتی هستند .

اگر بخواهیم تعریف جامع تری از این کلمه یعنی  ” افکت صدا ” داشته باشیم می بایست بگوییم که افکت های صوتی موادسازنده خامی می‌باشند، که در تمام اشیا ثابت و متحرک، که از واکنش دو شیء یا مولکول یا ذرات آن‌ها به یکدیگر ساخته می‌گردد .

از افکت­ ها و جلوه ­های صوتی برای فضاسازی در ویدیوها و برنامه­ های رادیویی استفاده می­شود. تدوین کنندگان و میکس کنندگان با دانلود افکت صدا از این آواها در جهت تاثیرگذاری بیش ­تر محتوا بر روی بینندگان و شنوندگان استفاده می­کنند.

کارکرد افکت صدا

دانلود رایگان افکت صدای اسب (یورتمه و شیهه )امروزه افکت های صوتی و یا جلوه های صوتی کارکرد بسیاری در صنعت صدا و سیما ، سینما و همچنین ساخت تیزر های مختلف دارد.

افکت های صوتی از گذشته تا کنون

دانلود رایگان افکت صدای اسب (شیهه و یورتمه ) – در گذشته برای ساخت افکت های صوتی مجبور بودند از وسایل طبیعی موجود در صحنه استفاده کنند یا اینکه در استودیو با وسایل واقعی صدا و افکت مورد نظر خود را شبیه سازی کنند و در ویدیو خود از آن ها استفاده کنند. البته واضح است که این روش بسیار زمان بر و پرهزینه بوده است.

با پیشرفت تکنولوژی و ابزار و نرم افزار های مختلف، همچنین با توجه به تنوع افکت ها، از افکت های صوتی به صورت دیجیتال و از پیش آماده استفاده می شود. کافی است موضوع و نوع افکت مورد نظر خود را بدانید و انتخاب کنید در سریع ترین و با صرف هزینه معقول می توانید افکت مورد نظر را تهیه و استفاده کنید.

لازم به ذکر است که تأثیر افکت های صوتی بر مخاطب بیشتر از چیزی است که تصور می کنید. چراکه استفاده از افکت های صوتی مناسب و با کیفیت بالا پیام و هیجان فیلم را بیشتر و واقعی تر به مخاطب منتقل می کند و این کاربرد درست در ایجاد رضایت بیننده تأثیر چشم گیری دارد. بنابراین استفاده به جا از افکت های صدا به عنوان یکی از موارد جلوه های ویژه در جذب و گیرایی مخاطب نقش مهمی دارد.

729e16b0b512e44ab2821c1aef3c9855 1 534x1000 - دانلود رایگان افکت صوتی صدای اسب ( شیهه و یورتمه )

مشخصات :

حجم کلی :  ۳.۷۰MB

فرمت : MP3 , WAV

تعداد : ۱۰

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: