logo 1 - دانلود رایگان افکت صوتی صدای آب

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان افکت صوتی صدای آب

دسته بندی :دانلود افکت صوتی 18 فروردین 1401 مهران حسن زاده 6186
Water drop 001 250x250 - دانلود رایگان افکت صوتی صدای آب

دانلود افکت صوتی آب

دانلود افکت صوتی آب – افکت صوتی در صداگذاری های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال صدای آب، صدای ریختن آب در لیوان، صدای قطرات آب، صدای چکه کردن پی در پی قطرات آب ، صدای باران و… مثال‌هایی از این قرار  افکت صوتی است.

اگر بخواهیم تعریف جامع تری از این کلمه یعنی  ” افکت صدا ” داشته باشیم می بایست بگوییم که افکت های صوتی موادسازنده خامی می‌باشند، که در تمام اشیا ثابت و متحرک، که از واکنش دو شیء یا مولکول یا ذرات آن‌ها به یکدیگر ساخته می‌گردد .

از افکت­ ها و جلوه ­های صوتی برای فضاسازی در ویدیوها و برنامه­ های رادیویی استفاده می­شود که تدوین کنندگان و میکس کنندگان با دانلود افکت صدا از این آواها در جهت تاثیرگذاری بیش ­تر محتوا بر روی بینندگان و شنوندگان استفاده می­کنند.

کارکرد افکت صدا 

دانلود افکت صوتی آب – امروزه افکت های صوتی و یا جلوه های صوتی کارکرد بسیاری در صنعت صدا و سیما ، سینما و همچنین ساخت تیزر های مختلف دارد.

افکت های صوتی از گذشته تا کنون

دانلود افکت صوتی آب – در گذشته برای ساخت افکت های صوتی مجبور بودند از وسایل طبیعی موجود در صحنه استفاده کنند یا اینکه در استودیو با وسایل واقعی صدا و افکت مورد نظر خود را شبیه سازی کنند و در ویدیو خود از آن ها استفاده کنند. البته واضح است که این روش بسیار زمان بر و پرهزینه بوده است.

با پیشرفت تکنولوژی و ابزار و نرم افزار های مختلف، همچنین با توجه به تنوع افکت ها، از افکت های صوتی به صورت دیجیتال و از پیش آماده استفاده می شود. کافی است موضوع و نوع افکت مورد نظر خود را بدانید و انتخاب کنید در سریع ترین و با صرف هزینه معقول می توانید افکت مورد نظر را تهیه و استفاده کنید.

app water treatment and disinfection Header 1 1000x563 - دانلود رایگان افکت صوتی صدای آب

مشخصات :

حجم کلی :  ۸۰۱.۱۴MB

فرمت : MP3 , WAV

تعداد مدل ها : ۲۰۰

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: