logo 1 - دانلود آبجکت سه بعدی پله و نرده ( ۱۴ مدل ) ۳Dsky Pro

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود آبجکت سه بعدی پله و نرده ( ۱۴ مدل ) ۳Dsky Pro

دانلود آبجکت نرده و پله - دانلود آبجکت سه بعدی پله و نرده ( ۱۴ مدل ) ۳Dsky Pro

آبجکت های ۳Ds Max

دانلود آبجکت سه بعدی پله و نرده – همواره دغدغه ی طراحان سه بعدی به خصوص طراحان انیمیشن ، دیزاینر های معماری و عمران ، وجود یک آرشیو کامل از مدل سه بعدی آماده بوده است که بتوانند به راحتی و بدون صرف زمان برای مدل سازی جزئیات این مدل های آماده را در طراحی خود استفاده کنند . خوشبختانه شرکت های زیادی در زمینه ی طراحی سه بعدی فعالیت میکنند و با تولید آبجکت ها مدل های آماده با موضوعات گسترده کار طراحان را در سه بعدی سازی ۳ds max راحت تر کنند .

دانلود آبجکت پله 1000x470 - دانلود آبجکت سه بعدی پله و نرده ( ۱۴ مدل ) ۳Dsky Pro

آبجکت های سه بعدی آماده ی شرکت ۳Dsky

این مجموعه آبجکت های آماده سه بعدی ۳ds Max  کاری از شرکت ۳Dsky می باشد و با نهایت دقت و ظرافت در طراحی سه بعدی و پرداخت به جزئیات ، کار را برای طراحان سه بعدی آسان تر کرده است. این شرکت یکی از بزرگ ترین و موفق ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی سه بعدی می باشد و تا به امروز طیف زیادی از موضوعات سه بعدی را پوشش داده است . این آرشیو ها در سایت اصلی تریدی اسکای به صورت پولی و به دلار عرضه میشوند که تهیه ی این آرشیو برای هموطنان عزیز شامل هزینه ی بسیاری خواهد بود.

در این پست آرشیو کاملی از آبجکت های سه بعدی پله ، نرده ، پله برقی ، پله گرد و… در طرح ها و اشکال مختلف ، با جزئیات طراحی بالا به همراه تمامی تکسچر ها آماده کرده ایم که می توانید در ادامه پیشنمایش این آرشیو سه بعدی را تماشا و دانلود بفرمایید. همچنین این آبجکت ها در انواع ورژن های نرم افزار Autodesk 3ds Max سازگاری دارند و قابل ویرایش هستند.

دانلود آبجکت سه بعدی پله و نرده

مشخصات

حجم کلی : ۲۷۰ MB (دانلود آسان جداگانه پارت ها)

فرمت : MAX

ورژن : ۲۰۱۳ به بالا

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: