logo 1 - دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت ( ۴ مدل )

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت ( ۴ مدل )

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت (۲)

آبجکت های ۳Ds Max

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت – در صنعت CG ( گرافیک کامپیوتری) مدل سازی سه بعدی به یکی از مهم ترین و تخصصی ترین گروه مشاغل بدل شده است. فرایند مدل سازی درواقع به نمایش درآوردن هر آنچه در ذهن دارید هستش.
توی دنیا از مدل سازی سه بعدی برای کارهای زیادی استفاده میشه. برای مثال : جلوه های ویژه سینمایی، گیم ، انیمیشن ، صنعت ، معماری و … .

اهمیت مدلهای آماده

مدل سازی ( ۳d modeling ) سه بعدی در معماری به یکی از مهم ترین بخش های این صنعت تبدیل شده.
با پیشرفت صنعت معماری و پدیدار شدن ساختمان ها و برج های زیبا، با معماری خاص باعث شده است تا شرکت های معماری برای بهترین شدن پا به میدان رقابت گذارند.
اسکیس و طراحی دستی سریع است اما تمام جزئیات را نمیتوان نمایش داد. اگر خطایی در طول رسم بوجود بیاید ممکن است جبران نشود و مجبور به تکرار رسم شویم. و از همه مهمتر واقعی به نظر نمیرسد. معماران برای اینکه طرحی که در ذهن دارند را بهتر نمایش دهند از مدل آماده ۳d model استفاده میکنند . از مزیت های آن میتوان به واقع گرا بودن ، قابل ویرایش بودن و انتقال بهتر نکات و جزئیات به عوامل ساخت اشاره کرد.

کیفیت بالا

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت – همواره دغدغه ی طراحان سه بعدی به خصوص طراحان انیمیشن، دیزاینر های معماری و عمران ، وجود یک آرشیو کامل از مدل سه بعدی آماده ۳d model بوده است که بتوانند به راحتی و بدون صرف زمان برای مدل سازی جزئیات این مدل های آماده را در طراحی خود استفاده کنند . خوشبختانه شرکت های زیادی در زمینه ی طراحی سه بعدی فعالیت میکنند و با تولید آبجکت ها مدل های آماده با موضوعات گسترده کار طراحان را در سه بعدی سازی ۳ds max راحت تر کنند .

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت 1 - دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت ( ۴ مدل )

ساعت های کلاسیک و مدرن

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت – این مجموعه آبجکت های آماده سه بعدی ۳ds Max  کاری از شرکت ۳Dsky می باشد و با نهایت دقت و ظرافت در طراحی سه بعدی و پرداخت به جزئیات ، کار را برای طراحان سه بعدی مخصوصا طراحان معماری آسان تر کرده است. این شرکت یکی از بزرگ ترین و موفق ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی سه بعدی ۳d model می باشد و تا به امروز طیف زیادی از موضوعات سه بعدی را پوشش داده است . این آرشیو ها در سایت اصلی تریدی اسکای به صورت پولی و به دلار عرضه میشوند که تهیه ی این آرشیو برای هموطنان عزیز شامل هزینه ی بسیاری خواهد بود.

در این پست آرشیو کاملی از آبجکت های سه بعدی ساعت های کلاسیک و مدرن در طرح ها و اشکال مختلف ، با جزئیات طراحی بالا به همراه تمامی تکسچر ها آماده کرده ایم که می توانید در ادامه پیشنمایش این آرشیو سه بعدی ۳d model را تماشا و دانلود بفرمایید. همچنین این آبجکت ها در انواع ورژن های نرم افزار Autodesk 3ds Max سازگاری دارند و قابل ویرایش هستند.

دانلود رایگان آبجکت ۳d Max ساعت

مشخصات :

حجم کلی : ۷۸MB

ورژن : ۲۰۱۳ به بالا

فرمت : MAX

تعداد مدل ها : ۴

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: