logo 1 - دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی به همراه نقشه ، سه بعدی و جزئیات

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی به همراه نقشه ، سه بعدی و جزئیات

دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی

Cadarchive Buttom - دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی به همراه نقشه ، سه بعدی و جزئیات دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی – به همراه نقشه و سه بعدی دیتیل و شیت بندی

دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی – طرح ورزشی به دلیل محدودیت های فضا یکی از طرح های پر چالش و در عین حال جذاب در رشته ی طراحی محیط داخلی می باشد ، که خلاقیت افراد را در فضاهای محدود مورد چالش قرار می دهد. طرح اصلی این پروژه یک مجموعه ورزشی در شهرستان کرج می باشد که قصد داشتیم قسمت هایی از این مجموعه را بازسازی کنیم ، هدف طرح ایجاد یک فضای مدرن و به روز در فضای داخلی می باشد . در این مجموعه به طراحی فضاهایی از جمله : سونا خشک و مرطوب ، جکوزی ، رختکن ، باشگاه و اتاق ماساژ پرداخته شده است .

دانلود در ادامه ی مطلب

طراحی فضاهای ورزشی باید چگونه باشد؟

طراحی فضاهای ورزشی باید بر اساس نمونه ها و مقیاس و اندازه فعالیت های ورزشی مخاطبین تعیین گردد تا بتواند با فضاهای هم جوار خود سازگاری یابد. همچنین، لازم است بین شوراهای محلی و طراحان شهری این فضاها، هماهنگی های لازم انجام شود تا به نیازهای محلی اینگونه فضاها نیز پاسخ داده شود. می توان گفت که بیشترین متقاضیان ورزش و بازی، کودکان و نوجوانان هستند. همچنین به جرات می توان گفت مناسب ترین فضاهای ورزشی محلی، هم جوار و یا در قرب مدارس واقع شده اند. بنابراین این فضا با نام «فضای ورزش – مدرسه» در این مقاله خواهد آمد.

طراحی کالبدی 

این فضاها باید طوری طراحی شوند تا ارتباط عمودی بین کلوپ های ورزشی و نیازمخاطبین را به خوبی برآورده سازند. به عبارت دیگر ، پلی برای ورود نو ورزشکاران به کلوپ های ورزشی باشند. همچنین قابلیت استفاده چند منظوره در صورت وقوع حوادث را داشته باشند. ثانیاً، ارتباط این قضاها با مدارس باعث می شود که قابلیت مراقبت توسط مربیان مدارس افزایش یابد.

فرم و مقیاس 

توجه به فضای فعالیت در سطوح اولیه ورزشی به ویژه جداسازی محیط های فعالیت و ایجاد اتاق ها و تسهیلات مانند اتاق تعویض لباس، دستشویی ها و نیز فضاهای اطلاع رسانی مانند اتاق مدیریت و بردها و همچنین توجه به سن و محدودیت های سنی و انتخاب نوع ورزش از اساسی ترین موارد قابل توجه است که طراحان باید آن را در طراحی لحاظ نمایند.
در خاتمه فضای ورزشی مدرسه با توجه به کمبود فضاهای ورزشی مدارس و نیز انعطاف پذیری آن می تواند به یک مرکز فرهنگی – تفریحی محلی تبدیل گردد و فاصله بین خانواده ها و مدارس را به هم نزدیک تر نماید.

مشخصات پروژه :

نوع پروژه : طراحی محیط داخلی

سطح طراحی : دانشجویی / متوسط

نقشه های اتوکد : پلان طبقات / 

فایل سه بعدی به همراه تکسچر ها : دارد / چهار پروژه ی مختلف با ایده های متعدد ( در تصاویر سایت دو نمونه از پروژه ها را می بینید)

شیت فتوشاپ : دارد / JPG

لینک های دانلود پس از پرداخت بلافاصله نمایش داده خواهد شد و به ایمیل شما ارسال می شود.

اگر در خرید مشکل دارید راهنمای خرید را مطالعه بفرمایید و یا از طریق چت آنلاین وبسایت با ما در ارتباط باشید.

لینک های دانلود رایگان ویژه ی اعضای VIP :

VIP 6 - دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی به همراه نقشه ، سه بعدی و جزئیات

۱- پرداخت هزینه کمتر

۲- سه ماه دانلود رایگان همه اطلاعات سایت ( ۴ ترابایت )

۳- اینترنت نیم بها

عضویت

banner3 - دانلود پروژه طرح ورزشی معماری داخلی به همراه نقشه ، سه بعدی و جزئیات

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: