logo 1 - دانلود رایگان پروژه کافی شاپ (نقشه اتوکد)

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان پروژه کافی شاپ (نقشه اتوکد)

دانلود رایگان پروژه کافی شاپ

دانلود رایگان پروژه کافی شاپ – همه از تاثیر فضا و طراحی دکوراسیون کافی شاپ بر روحیات مشتری ها آگاهند. جذب مشتری ارتباط مستقیمی با طراحی داخلی و خارجی کافی شاپ دارد.

اگر چه قیمت و کیفیت خدمات کافی شاپ دلیل اصلی بازگشت یک مشتری است اما نباید از تاثیر فضای محیط غافل بود. به صورت ناخودآگاه مشتری ها جذب دکوراسیون می شوند. حتی بسیاری از افراد از سکوت و آرامش لذت می برند و فرار از هیاهوی شهر خود دلیلی برای رفتن به کافی شاپ است.

 

به طور کلی شما می توانید از هر چیزی که در اطرافتان است برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ تان بهره ببرید. از در و دیوار گرفته تا سقف و کف کافی شاپ، کمی خلاقیت می خواهد همین!

 

نکاتی برای طراحی داخلی کافی شاپ

 

فضای خارجی

ویترین شما خیلی مهم است و باید از آن طرف خیابان هم مشخص شود که دقیقا چه خدماتی ارائه می دهید. بیشتر مشتری ها گذری هستند و اگر از دور قابل مشاهده نباشید شانس جذب آنها را از دست خواهید داد.
اگر جلوی کافه شما فضایی برای قرار دادن میز و صندلی وجود دارد حتما این کار را به صورت یک دکور شیک از آنچه که ارائه می دهید انجام دهید.

 

تم اصلی برای فضای داخلی

انتخاب یک تم اصلی برای فضای داخلی بسیار مهم است. از آنجایی که با رنگ ها سر و کار دارید بهتر است طبق سلیقه مشتری ها عمل کنید و سعی کنید تا فضایی آرامش بخش پدید آورید.
اگر جایی برای راه اندازی یک گلخانه کوچک دارید حتما این کار را انجام دهید گیاهان خودشان به محیط طراوات و شادابی می دهند.

 

 

سقف و دیوار ها

خالی بودن دیوار ها و معمولی بودن سقف بیش از حد سادگی را به دنبال دارد و شاید هم حس همان اتاق خواب را داشته باشد. بهتر است تا کمی خلاقیت را بالاتر ببرید و سقف و دیوار ها را همانطور خالی رها نکنید.
آویزهای سقفی، تابلوها، نقاشی های دیواری، قفسه ‌های پر از گلدان و کاردستی، کتابخانه های کوچک و مواردی از این دست می تواند مشتری ها را ساعت ها به خود مشغول دارند.

 

نور پردازی

اهمیت نور پردازی در کافی شاپ از هیچ کسی پوشیده نیست. فضایی با نور ملایم و غیر مستقیم می تواند دنج تر به نظر آید. مشورت با یک نفر وارد به نور پردازی می تواند ایده های زیادی را در ذهنتان بوجود آورد.

دانلود رایگان پروژه کافی شاپ

 

دانلود رایگان پروژه کافی شاپ 2 - دانلود رایگان پروژه کافی شاپ (نقشه اتوکد)
دانلود رایگان پروژه کافی شاپ (۲)

 

پیشنهاد : دانلود رایگان پروژه هتل (۲۲ نمونه) به همراه نقشه اتوکد و جزئیات

مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: