logo 1 - دانلود رایگان ۲۰۰۰ تکسچر کاغذ دیواری

پشتیبانی تلگرام : dpls_support@

دانلود رایگان ۲۰۰۰ تکسچر کاغذ دیواری

دانلود تکسچر کاغذ دیواری

دانلود تکسچر کاغذ دیواری

تکسچر چیست؟

تکسچر به تصاویر برداشت شده از بافت های طبیعی گفته میشود که در نرم افزار های مختلف برای الحاق به اجسام مدلسازی شده استفاده می شود. به طور مثال در نرم افزار ۳dsmax از تکسچر بعنوان تصویری استفاده می شود که با تکرار آن روی یک سطح ، شبیه سازی بافت در جسم ایجاد میشود. تکسچر ها انواع مختلفی دارند از جمله تکسچر سنگ ، چوب ، پارچه ، کاغذ دیواری و … که معمولا باید با کیفیت بالا و از همه مهمتر قابلیت تکرار شوندگی داشته باشند تا در صورت تکرار در سطح جسم ، از لحاظ بصری تکرار تکسچر ها مشخص نباشد.

دانلود تکسچر کاغذ دیواری 1 1000x562 - دانلود رایگان ۲۰۰۰ تکسچر کاغذ دیواری

دانلود تکسچر کاغذ دیواری

در این مجموعه تعداد زیادی از تکسچر های کاغذ دیواری در سایز ها ، سبک ها و رنگ های مختلف می باشد که مورد استفاده در نما و دکوراسیون معماری است را برای شما آماده کردیم ، در این مجموعه سعی شده است که انواع مدل کاغذ دیواری در طرح های مختلف جمع آوری شود تا برای آن دسته از مهندسینی که سبک ها و رنگ های مختلف در دکوراسیون کار می کنند ، کار طراحی ساده تر شود.

دانلود تکسچر کاغذ دیواری

دانلود تکسچر کاغذ دیواری 2 1 1000x562 - دانلود رایگان ۲۰۰۰ تکسچر کاغذ دیواری

این تکسچر ها با اندازه ها و کیفیت های مختلف ، به صورت منتخب اجرایی در ایران جمع آوری شده و متعلق به شرکت طراحی خاصی نمی باشد.

در ادامه می توانید تعدادی از این تکسچرها را به صورت پیش نمایش مشاهده بفرمایید

دانلود تکسچر کاغذ دیواری 3 1000x562 - دانلود رایگان ۲۰۰۰ تکسچر کاغذ دیواری

این مطلب را هم ببینید : دانلود رایگان مجموعه تصویر HDRI

دانلود تکسچر کاغذ دیواری 4 1000x562 - دانلود رایگان ۲۰۰۰ تکسچر کاغذ دیواری
مهران حسن زاده

مهران هستم ! کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کوثر قزوین ، حدود 9 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه طراحی معماری و گرافیک فعالیت دارم ، این وبسایت رو با گرایش "گرافیک معماری" راه اندازی کردم. تهیه کننده و گوینده ی مستند شکوه معماری هستم و علاقمند به تمام هنرهای جهان! من معتقدم که تک به تک ما دارای یک استعداد منحصر به فرد هستیم و اگر در خودمون پیداش کنیم، میتونیم یک دنیا رو تغییر بدیم! حتی در سخت ترین شرایط ...

حتما ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: